ANNIEBO

Veckan i uppsala

Kategori: cancer



Ang det som skedde i torsdags så vill jag bara förtydliga att det INTE handlade om filmteamet som gör sjukhuset utan det var från Postkodlotteriet. Barncancerfonden är ju en förmånstagare från det och BCF har varit med och sponsrat sängen som Storasyster ligger på när hon strålas och nu gör de en programserie som kommer att vara 4 ggr a 30 min om de olika föreningarna och med anledning av att Storasyster var den första som ligger och strålas med protoner så ville de förlja med oss en dag och bla. filma i vår lägenhet, när Storasyster var på sjukhusskolan och när hon strålas. Sen gjorde de även en intervju med Sambon. Jag höll mig undan så gott jag kunde.

Har ju lovat lite bilder från lägenheten...




Förutom den speciella torsdagen så har vi även hunnit vara på Junibacken, Skansen, varit på bio och sett Mamma Mu & Kråkan, badat på Fyrishov och lite shopping.


Lillasyster älskar allt som heter djur och var mycket glad över att få hälsa på Herr Get på skansen...

Nu har vi varit färdigt i uppsala och det firade vi igår med en middag men Mormor, Morfar, Farmor, Farfar och Storasysters bästa kompis.


Idag hade Storasyster tänkt gå till skolan och fritis, men hon mår verkligen inte bra, fryser och har ont i huvudet, ryggen och magen, så det blir en lugn dag hemma med film istället.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: