ANNIEBO

Förvånad

Kategori: Allmänt

Det är flera flera veckor sedan jag ens hade en tanke på att gå in på min egen blogg.
Dels för att vi har bott i vår stuga hela sommaren och där är intenetuppkopplingen inte den bästa, iallafall inte med ett mobilt bredband, dels för att jag inte har saknat den eller ens haft lust eller inspiration till att skriva något.
Men förra veckan fick jag en fråga om jag helt slutat blogga...
Nja, jag vet inte... Eller jo, det har jag ju på sätt och vis. Långt mellan jag skriver något, men jag vill nog inte säga att jag har slutat. Jag har bara en paus. Tills vidare. Pausen kanske är över redan nu, eller så blir den längre.
 
Vad har hänt då?
Det vanliga i en familj antar jag.
Lillasyster har spelat många fotbollsmatcher i sommar, vi har badat, varit både i Örebro och firat Lillasyster som blev 7 i Stockholm, haft trevligt besök av Örebroarna, grillat i mängder, slappat, tagit dagsutflykter, umgåtts med vänner i deras finfina nyrenoverade stuga, varit på bröllopsfest, slappat, varit tillsammans bara familjen, solat, plockat bär, fiskat, planerat och funderat... Osv.
 
Många säger att de är så missnöjda med sommaren som var kall och regnade bort.
Jag har tvärtom mot dessa haft min bästa sommar sedan 2009.
Bara tagit dagen som den kommer. Endast 2 saker inplanerade under hela sommaren. Jag har njutit av att bara vara!!
Vårens träffar med "vi som mist" tog musten ur mig helt och därför har det varit så underbart att bara göra det vi verkligen vill under sommaren. Inga måsten och inga krav.
Bara göra det vi mår bra av!
Vårda de relationer man har och städa upp i livet...
 
Sommaren har gjort mig, och hela familjen tror jag, gott !
Kram till er alla, som trots brist på nya inlägg, fortfarande tittar in. DET gör mig Förvånad!
Kram
.
 
 
 

Kommentarer

  • Eva säger:

    Hej på dej Annelie :) Tack för uppdateringen,härligt att höra att ni haft en bra sommar,det är er så väl unnat. Tycker ockå att det var jättekul att träffa dej,även om det bara blev en kort stund.Hälsa hela familjen med en stor kram ifrån mej. Ha det bra tills vi ses eller hörs.

    2012-09-03 | 20:44:45
  • gella säger:

    Kul att titta in här igen! Vad härligt att ni haft en härlig sommar!

    2012-09-06 | 11:05:31
    Bloggadress: http://gellabella.wordpress.com

Kommentera inlägget här: