ANNIEBO

31 dagar kvar

Kategori: cancer

Nu är det snart dags för oss att åka till Göteborg för 10 (förhoppningsvis) underbara dagar !
Eftersom jag fortfarande är Väldigt arbetslös så antar jag att mina sista dagar hemma innan avfärd får gå till att  tvätta och se till att allt är redo att packas ner i väskor på fredag.

Förutom de 4 dagarna på Ågrenska så har vi inga speciella planer på vad vi ska hitta på... Antar att barnen kanske skulle gilla Liseberg, antar att jag skulle kunna tänka mig att strosa runt i affärer. Men framförallt längtar barnen efter att få träffa sin kompis H som vi ska bo hos resterande dagar.

Med anledning av att vi ska på "Vi-som-mist- dagarna så skulle jag vilja be/påminna er om "Jag Vill Leva" insamlingen.
Ni har hittills varit så underbara och skänkt massor med pengar till den.
Den 7 oktober 2011 avslutas insamlingen och jag hoppas att ni vill hjälpa till att nå vårt insamlingsmål
50 000:-




 

Kommentarer

  • Ingmari säger:

    Jag hoppas också att ni får en bra vistelse i Göteborg! Hoppas också att insamlingsmålet på 50000 kan nås!!!!!!!

    Kram.

    2011-09-06 | 22:18:56
  • Anette säger:

    Hoppas att resan blir bra för er! Spännande höra vad barnen tycker :)

    Nu hoppar jag in till insamlingen och håller tummarna att målet nås!

    Kram

    2011-09-07 | 09:46:52
    Bloggadress: http://familjevillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: