ANNIEBO

3 av 4 kommer att överleva

Kategori: cancer

IDAG ( naturligtvis) fick jag ett brev med posten.
Det var från barncancerfonden som ville att jag skulle skänka pengar till deras forskning, självklart gör jag det, men med i brevet var även en lista på de barn som drabbats av cancer det senaste året...









285 st !!!!!!!!!!!!

Förstår ni hur mycket våra pengar behövs?!
Det här är helt galet...
Hur många fler liv ska den här sjukdomen behöva ta !!!
Det finns inget jag avskyr mer än cancer, framförallt hos barn.....

Tack till er alla som skänkt och fortsätter att skänka pengar !!!

Kommentarer

  • Svågern säger:

    Nu när jag la barnen frågade jag om dom hade haft det trevligt med sina kusiner och när vi var på Saga's grav?

    Jo, dom tyckte det var kul med blommor, ljus men framför allt ballongerna.

    Sen säger Albin; Pappa, Saga är död jag älskar Saga jag vill komma ihåg Saga bra!

    Så hjärtskärande det kan bli från en treåring...

    2010-03-19 | 20:29:59
  • maria insulander säger:

    .... i morgon är det 1 år sedan vi upptäckte Josefins "knöl" på rumpan... diagnosen blev metastaserande rahbdomyosarkom. Efter behandlingar, 32 strålningar & 2 stora operationer så håller vi tummarna att de fått bort allt. Om några veckor ska vi göra den första röntgen efter sista operationen... det känns oroligt i magen att vänta på svaret. Men man måste våga hoppas, men det är svårt. Du skriver så fint om "storasyster" förstår att hon va en go' tjej, känner igen henne mkt i min lilla skrutta. Ville bara skicka över en kram till dig & familjen och önska er en skön påskhelg. Ta hand om varandra<3 Kram Maria

    2010-03-31 | 22:29:30

Kommentera inlägget här: