ANNIEBO

Skänk en peng...

Kategori: cancer

Nu är det hög tid för alla att hjälpa till i kampen mot cancer...
ikväll vill jag att alla hjälper till...
Kom igen...alla har råd med 20 SEK...

DU snusar
DU impuls köper det du egentligen inte behöver
DU röker
DU tar en kopp kaffe på stan utan att reflektera över priset
DU tar bilen i onödan
DU köper lite godis
DU Åker på ikea och köper lite porslin...det är ju så billigt

20 ,50 eller 100 SEK hoppas, tror och anser jag att alla har råd med.
 
INGET barn ska behöva dö av Cancer.

Nu hjälper ni väl till.... Ingen är skyddad, ingen går fri...

Skänk en peng till Jag vill leva!
Skänk en peng till Dodaj fixar 

Jag vill Leva är Storasyster insamling...
Dodaj fixar är Anna och Gustavs insamling till CAST i Huddinge

Var medmänniskor nu... Tillsammans klara vi att nå målen...

Jag har redan gett 100 kr till båda insamlingarna.
Hur mycket ger DU??

Kommentarer

  • Anneli säger:

    Lycka till med insamlingen, jag har lämnat ett bidrag till insamlingen ikväll.



    Kramar från mig

    2010-01-28 | 22:09:07
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: