ANNIEBO

Min stora dag

Kategori: cancer

Äntligen en dag av njuta i solen.... 30 grader varmt och jag njuter fortfarande.
Sambon tog med Storasyster och Lillasyster till stranden och de badade ett par timmar och Mellanbror satt på altanen och lekte med bilar och jag solade och läste en bok. Kan livet vara mycket bättre än så???

Efter den mminimala middagen så åkte vi till grannarnas stuga och fick ett glas vin och snackade skit, inte var det igår heller. Det är så underbart att vara hemma !!!

Eftersom morgondagen tycks ska bli lika fin som idag så gäller det att leta fram en god bok att ha till hand i morgon. Fick en av Sambons kusin när de var här och det är den som kommer att vara med mig imorgon....

Storasyster mår bra och jag hoppas att det får fortsätta så resten av tiden hemma.
Idag ringde en vänlig kvinna från " Stiftelsen min stora dag " och berättade att Storasyster skulle få Sin stora dag, så nu klurar hon på vad hon ska önska sig...
Nu lutar det åt en TV till sitt rum

Stiftelsen Min stora dag  hjälper svårt sjuka barn att förverkliga sina önskedrömmar...


Två galna syskon på B3


En liten sjöman...

Kommentarer

  • Malin Inspiration&design säger:

    Såklart ska hon ha en tv!! :)



    Ha en fin dag! Kram Malin

    2009-07-02 | 12:23:29
  • Jenny säger:

    Om du visste vad jag tänker på er. Det gör jag ofta ska du veta. Blev så himla ledsen när jag läste ditt inlägg nedan. Jag satt och kollade runt på diverse inredningsbloggar men då jag läste ditt inlägg om storasyster loggade jag ur. Kunde bara inte förmå mig att fortsätta kolla runt på sådant obetydligt längre.

    Det glädjer mig dock att höra att hon mår bra just nu under behandlingen. Har ni kunnat besöka stadsfesten något i år. Kommer ju ihåg att jag såg er där förra sommaren. Vi missar den i år, vi ska inte upp till stan förrän i slutet av juli i sommar.



    Många kramar Jenny

    2009-07-05 | 01:10:24
    Bloggadress: http://jennyshem.blogg.se/

Kommentera inlägget här: