ANNIEBO

Gassande sol & utflykt för vissa

Kategori: cancer

Det blir så påtagligt hur vi även denna sommar blir avstulna sommarslappet och slappandet i en solstol när man lämnar avdelningen och kommer ut i 29 gradig hetta och massa glada människor.

Sambon har blivit medtagen på Wheels här i Umeå idag av systers sambo. massa bilar och framförallt amerikanare tror jag om jag inte fattat helt fel.
Bra initiativ från honom eftersom sambon annars kan ha lite svårt att lämna Storasyster...
Hoppas att de har en underbar dag.

Jag och Storasyster är kvar med cytt som går. Vi ska få besök av Syster och hennes barn.
Den här veckan har gått otroligt fort trots att söndag och måndag var de värsta dagarna i mitt liv.
Måndag var min underbara kusin här och tog hand om Storasyster.
Tisdag smet vi iväg med kusinen till en stuga som vi har fått lov att vara i hur mycket vi vill i sommar av min andra kusin här i Umeå. På kvällen kom Syster med jordgubbar.
Onsdag kom Storasysters bästa vän och stannade till 22.
Torsdag åkte jag och handlade och sen var kusinen här en stund...
Fredag var mormor och farmor Mellanbror och lillasyster hit

På söndag natt kommer cytten att vara klar så tidigt på Måndag morgon åker vi hem  !!!!!!!!

Tänker på llt som vi hade ogjort hemma, men som vi skulle hinna med innan sommaren var över. Inga stora saker men som att olja in bron och altanerna, bygga planket bakom grussektionen och våra stackars köksmöbler som inte är klara än...... Får väl se vad som blir gjort i veckan som kommer...

Kommentarer

  • Anna säger:

    Jag tänker på er massor! Ha en så bra helg ni kan och hoppas att hemresan på måndag går bra. Kramar från Anna

    2009-07-03 | 12:41:15
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: