ANNIEBO

Det Går bara inte att planera !

Kategori: cancer

Jag vet att jag har sagt det förr men jag kommer att säga det igen, Det GÅR inte att planera när man har en oinbjuden gäst i familjen. Gästen i det här fallet är den vidriga Tumören.
Efter 2 veckors väntan på att Storasysters värden skulle bli så bra att vi skulle komma iväg på behandling så har vi äntligen nått målet. IGÅR VAR NEUTROFILA 0,8  0,5 är gränsen för att de ska ge cytten. Äntligen tänkte vi och åkte till B3 i morse. Innan de startar cytten tar de alltid prover för att se att värderna är så bra som de ska vara och jag hade inte en tanke på att de inte skulle vara de, men ack så fel jag hade.
" Storasysters värden är för låga så det blir intgen behandling idag."
Nya prover imorgon bitti.
Varför??????

Bllev inte speciellt deppad utan tänkte att vi kan gå på stan ett tag och sen har vi ju lgh som vi ska ha i veckan att fly till, men inte heller det funkande.
Personen som hade haft lgh innan oss hade inte hunnit tömma och städa ur den än utan åkte iväg kl 15 att göra det så vi blev sittande på avd i väntan på att personen skulle komma tillbaks, men det gjorde hon inte förrän kl 17,40 så i princi blev hela dagen en lång väntan, men nu är vi äntligen på plats och det är bara att hålla tummarna att det blir cytt imorgon.
Har pratat med Storasyster ifag och vi är ense om att den där jä...a tumören inte kommer att klara sig undan länge nu. Vi vill båda två ge han en smocka med Cytt NU!!!

Lägger in bilder från vårt tillfälliga boende så länge.

Kök


Sovrum


V-rum




Barnens rum




Hall


Barnen har haft riktigt skoj här och har varit vänner hela Fick tom alla tre att fastna på samma bild.



Kram från oss i Umeå, närmare bestämt vi på Östermalm.

Kommentarer

  • Annah säger:

    Men kära värld vad ni får gå igenom. Alla världens tapperhetsmedaljer borde ni få. Jag håller alla mina tummar för att ni ska få påbörja behandlingen och så småningom bli kvitt den rackaren snarast möjligt.

    Många kramar Annah

    2009-07-28 | 09:58:16
    Bloggadress: http://ljuvligahem.blogg.se/
  • Anneli säger:

    När ni är på gång så ge den en smocka från mig också.

    Kramar till er alla.

    2009-07-28 | 10:56:27
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se/
  • Anna säger:

    Här får tumören en riktig smocka från mig med! Jag önskar innerligt att värdena snart är bättre så att ni kan påbörja behandlingen. Vad mysigt de ser ut att ha det på sista bilden. De är så fina dina barn! Många kramar från Anna

    2009-07-28 | 13:21:27
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: