ANNIEBO

Veckorna som gått - bilder

Kategori: cancer

Eftersom sommaren har tagit semester och termonetern ute visar på 12 grager så passar jag på att lägga in lite kort som bevis på att vi faktiskt hann med värmen i ett par dagar...
Börjar dock med kort från veckan på B3



Jag vet inte om NI ser det , men så här såg Storasyster ut när vi kom ner till Umeå. Hennes högra sida vid örat / framåt och nedåt är väldigt svullen och man ser hur munnen och käken skjuts åt vänster. Det vi var rädda för senare den veckan var att det inte skulle vara en svullnad utan att allt det skulle vara tumören. Tack och lov var det ju inte det och nu ser det mycket bättre ut.



Moster kom förbi till Storasysters stora glädje...
Storasyster sa någon dag senare att det som var bra med att hon var sjuk var ju att hon hade fått vara så mycket med Moster och Karin och det hade hon ju inte fått vara annars...
Hon är otrolig....



Här är bästisen och hälsar på....





Kusinerna på besök... Tjejerna verkar se något välldigt bra på TV, medan Abbe sover sött

Som jag sa så hann vi ju vara med på det fina vädret och har tom. hunnit bada ett par gånger






Jag bara hoppas på att värmen kommer tillbaka, 2 v sol är alldeles för lite om ni frågar mig.

En dag som denna finns det väl egentligen inget annat man kan göra förutom att ta tag i städningen som gärna glömms bort under sommaren, men jag var inte riktigt sugen på det.... Kaffe hos grannen låter mycket trevligare.

Kommentarer

  • Anna säger:

    Er stora tjej verkar vara så klok och insiktsfull. Vad skönt att svullnaden gått ner. Jag blir så rörd när jag kikar på bilderna av henne och ni andra i hennes omgivning. Bilden på storasyster och bästisen i sjukhussängen är särskilt fin tycker jag. Ha en fortsatt bra vecka! STOR KRAM från Anna

    2009-07-06 | 19:20:55
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • Molly säger:

    Vilken fin tjej ni har! Ja, alla barnen är ju så klart fina men hon verkar, som du själv skriver, otrolig! Håller tummarna för att ni kommer iväg till Vimmerby och att ni får en bra dag där. KRAM

    2009-07-08 | 15:20:54

Kommentera inlägget här: