ANNIEBO

Nytt i vardagsrummet

Kategori: Vardagsrum



Förra veckan var vi på 4 års kalas hos min systerdotter. Lillebror i huset är förtjust i Storasyster och det syns väl på det här kortet ?!?

Där blev vi bjudna på de GODASTE biffarna jag nånsin ätit, mmmmm. Biffar som man dessutom kunde äta med gott samvete... Sem var väl inte drycken som serverades den mest GI vänliga, men ack så god.

Senare på kvällen lånade vi ett Singstar som vi partade loss till ända fram till 03.30, kul , men inte lika kul när barnen vaknade vid 08.30...

Till och med Systers sambo som aldrig förr sjungit tog micken framåt småtimmarna och sjöng...

Jag har pratat förr om en hylla som jag velar om.
När jag fyllde år fick jag ett presentkort på MIO och nu har jag velat klart. I fredags köpte jag en.


Nu sitter den i vardagsrummet och jag tror att jag är nöjd. Med räättt saker på hyllplanen så trorr jag att det kommer att bli bra, men de rätta sakerna får komma sen.

Kommentarer

  • Anneli säger:

    Jag tycker också det är roligt med Singstar men jag brukar bli så hes efter.

    Ha en bra vecka.

    Kram

    2009-01-18 | 14:36:32
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se/
  • Anna säger:

    Hyllan är jättesnygg!



    Jag har aldrig provat Singstar, men det skulle nog absolut vara något för mig ;-) Kram Anna

    2009-01-18 | 18:03:23
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • Linda säger:

    Stilren hylla. Passar riktigt bra. ha de´

    2009-01-18 | 20:16:09
    Bloggadress: http://lindaisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: