ANNIEBO

Ful/Snygg Hylla

Kategori: Snygga saker


Bitc

Jag vet inte vad det är med de här hyllorna. Ibland tycker jag att de är dösnygga och ibland gillar jag dem inte alls...
Har flera gånger funderat på att skaffa en, men det har aldrig blivit av dels för att jag inte haft något ställe att sätta den på och dels pga mitt svängiga tycke om den.
Vem vet, en vacker dag kanske jag har bestämmt vad jag tycker och den dagen kommer att få avgöra, köp eller inte köp.

Sitter förövrigt här, dammig och varm om händerna, jag har slipat lite på Lillasysters säng och är i valet och kvalet om jag
A) Ska slipa mer
B) Ska börja måla
C) Inte göra något av det utan slappa och se Äntligen hemma
Just nu lutar det åt att först slappa och sen måla.

Kommentarer

  • MO säger:

    Jag tycker om de hyllorna...i vitt var den särkilt fin, min är i ek..helt ok. Sitter o har ett öga på äntligen hemma o ett på datorn...Kramar

    2008-04-08 | 20:29:56
    Bloggadress: http://www.medaljongen.blogg.se

Kommentera inlägget här: