ANNIEBO

På väg hem

Kategori: cancer

IKEA , ständigt dessa val och möjligheter.
Jag och Storasyster var dit igår och det finns ju HUR mycket som helst som jag verkligen behöver.....

Såg en svart lampskärm som skulle behövas i vårt vardagsrum, men att ta med dem på planet hem, nja jag vet inte...
men de hade som vur var en billig och praktisk kabinväska och den behövdes verkligen när vi skulle packa ihop oss från hotellet i morse.
Vi kom med två väskor med gott om plats i och åker hem med tre fulla !

Då har man haft en bra vecka , eller hur. 

Överlag har veckan varit bra.
shopping, bad och mysig kvalitetstid.
Trots att jag tillbringat tre veckor i Uppsala så har jag inte hunnit titta in i domkyrkan än. Det är nästan skammligt. Det känns som att det är något som man måste ha sett om man varit i Uppsala, men men än finns det gott om tid.
Domkyrkan

bild www.uppsaladomkyrka.se

Nästa vecka är det Sambons tur att åka och då ska jag ta tag i vårt torkrum...... renovering Light

Kommentarer

  • anneli säger:

    Ja Ikea har en hel del saker. Det låter som ni har haft en bra vecka. Ha en bra helg :)

    2008-09-13 | 08:09:20
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se/
  • Anna H säger:

    Ja, vad gjorde man utan IKEA? Skönt att vara hemma igen skulle jag tro!

    Sköt om er!

    Kram Annah

    2008-09-14 | 19:54:11
    Bloggadress: http://ljuvligahem.blogg.se/
  • pia säger:

    ...tänk att man "behöver" så mycket på just den affären;) konstigt!!!



    Hoppas ni har det så bra man kan:)



    kraaam

    2008-09-15 | 10:21:26
    Bloggadress: http://baramittlillahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här: