ANNIEBO

Tårarna bara rinner

Kategori: cancer

I måndags fick vi veta svaret på biosin. Hon har som vi fruktat cancer. Vet i sgsläget inte vilken art det är , men det är inte lymfom som jag hade ställt in mig på....Tårarna rinner okontrolerat och vad annat hade man väntat sig
Just nu känns det bara blä och SÅÅ orättvist, varför ska barn behöva bli drabbade.
Hon påbörjade cytostatika behandlingen igår och nu är det bara att hålla tummarna för att allt kommer att gå bra.
Eller det MÅSTE det göra.

tack för alla värmande ord. De behövs!!!
Stor kram till er alla!

Kommentarer

  • Marlene säger:

    Ja det känns helt overkligt, har haft svårt att smälta detta och tänker på er konstant. Det är tuffa behandlingar men väldigt effektiva så visst måste man tro att det kommer att gå bra!

    Ni gör det verkligen jättebra och är fantastiskt starka som tar er igenom detta. Storasyster kan inte få bättre föräldrar som finns till i alla lägen. Sen är hon i goda händer i Umeå också.

    Kram

    2008-05-07 | 10:42:09
    Bloggadress: http://www.majjo.blogg.se
  • Jenny säger:

    Jag sitter här och vet inte alls vad jag ska skriva. Jag har kollat in till dig massor av gånger för att se om du uppdaterat i hopp om att provresultaten kommit och att allt såg bra ut. Jag är så ledsen och ja, det är sååå orättvist!! Jag skickar er massor av kramar och tänker på er hela tiden. Jag vet, jag känner er inte annat än genom bloggen. Men jag har ju själv barn och kan bara föreställa mig hur ni mår nu. Massa styrkekramar till er!!! / Jenny

    2008-05-07 | 13:47:41
    Bloggadress: http://jennyshem.blogg.se
  • Sandra säger:

    Åh nej vad tråkigt att höra! Jag säger som Majjo, hon kommer att vara i goda händer här i Umeå, de är riktigt duktiga på att behandla. Jag ska fortsätta att hålla tummarna att det går smidigt och snabbt att få bort cancern, för bort ska den! Massor med kramar!

    2008-05-07 | 14:33:58
    Bloggadress: http://tjohalia.se
  • Anneli säger:

    Sitter här och tänker och känner med er. Vi har aldrig träffats (tror jag) men jag har varit och besök din blogg flera gånger. Vet inte vad jag ska säga för det är ett så tungt besked ni har fått men jag skulle vilja sända er hopp och kraft att ta er igenom denna jobbiga sjukdomstid. Håller alla tummar för att det ska gå bra. Många kramar

    2008-05-07 | 15:09:08
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se
  • Anna säger:

    Som mamma till två flickor känner jag oerhört starkt med dig och din familj. Jag förstår att det är en obeskrivbart jobbig situation. Här i Umeå finns som Sandra skrev riktigt god vård. Ni har mina tankar och jag håller tummarna. Stor kram

    2008-05-07 | 15:29:11
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se
  • Jenny säger:

    Vi tänker på er hela tiden och saknar er massor här hemma på gatan.
    Kram på Er!!

    2008-05-07 | 19:45:38
    Bloggadress: http://trulle83.blogg.se
  • Anna i Sundsvall säger:

    Är en av dina flitiga bloggläsare :-)
    Tänker på er och hoppas innerligt att allt går bra!
    Stor kram!

    2008-05-08 | 16:44:02
  • Stina säger:

    Vill bara att du ska veta att jag och hela familjen tänker på er. Vet inte mer vad jag ska skriva, det känns så overkligt. Jag förstår inte att det händer. Helt övertygad är jag ändå om att ni kommer att ta er igenom detta och att storasyster kommer att bli bra igen. Massor med kramar!

    2008-05-08 | 20:09:42
  • pia säger:

    Fastän man har varit med om så otroligt hemska saker själv, så är det alltid så svårt att säga de "rätta" orden till ngn annan som har det svårt. Men jag vet att när man får ta emot ord från både vänner, bekanta och andra man inte känner så betyder de så mycket för en. Jag tänker naturligtvis på er, oroar mig för er och hoppas massor att allt kommer att gå bra. Man måste försöka vara stark, vara modig och man får vara ledsen. Sköt om er! Kramas mycket!
    VÄLDIGT MÅNGA VARMA KRAMAR TILL ER

    2008-05-08 | 21:06:37
    Bloggadress: http://baramittlillahem.blogg.se

Kommentera inlägget här: