ANNIEBO

Piggelin

Kategori: cancer

Tack och lov för de senaste 2 dagarna. Storasyster har Äntligen fått vara frisk i sin sjukdom och man har nästan ibland glömt bort vad det är som hänt den senaste tiden, så pigg har hon varit.
Och vad hon har ätit ! Jag är överlycklig.

Igår var vi nere på torget och kollade på Amy D en stund. Storasyster gillade det, men efter 3-4 låtar blev hon hungrig, igen, och vi gick och köpte mat. Klockan var då 13.30 och hon åt då sin 3:e måltid den dagen... 
Skönt att hon var pigg orkade med att vara på stan annars vet jag en som hade blivit enormt sur. Soom hon hade längtat.

Häromdagen hann vi med att plantera lite mer ute på gården. Det är inte klart, men jag tror att det kan bli bra när det väl är det. Skulle ha haft lite mer blommor bara för det känns så trist att ha Samma i HELA trädgården...
Bilder kommer i em.

Njut av dagen

Kommentarer

  • Anna säger:

    Det glädjer mig att höra att er tappra tjej orkade så pass mycket och att hon äter igen. Ha en fin söndag! Kram Anna

    2008-06-29 | 08:22:52
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • Sandra säger:

    Vad härligt att höra att hon känner sig bättre och har fått tillbaka aptiten! Kram Sandra

    2008-06-29 | 16:41:18
    Bloggadress: http://tjohalia.se
  • Moster säger:

    FANTASTISKT! Blir så glad för allt positivt=) Har er i tankarna hela tiden och hoppas att vi hinner ses i veckan! Stor Kram

    2008-06-30 | 22:24:16
  • K säger:

    hej! tror att jag besökt din blogg för länge sedan men denna gång hittar jag hit via Backebo. Har läst dina senaste inlägg....oj. Vilken tuff tid ni har haft och har. Jag kan inte säga att jag förstår, för det gör nog bara den som själv upplever det, men jag säger från mitt hjärta att jag känner för er och med er, och gläds åt sista inlägget att er storasyster känner sig bättre=)) Ska följa er på vägen via bloggen (om jag får) och önskar er lycka till och allt gott.

    Stor kram!

    2008-07-01 | 20:55:38
    Bloggadress: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här: