ANNIEBO

Vänner

Kategori: Allmänt

Tyst här...
Efter veckan i Göteborg var det tungt.
Faktiskt var det mer tankar och längtan veckan efter Ågrenska än under tiden vi var där.
Har saknat och längtat efter min skatt mer än på länge!
Nån förkylning som lurade i kroppen och gjorde så jag kände mig halvkrasslig hela veckan.
Började på en ny arbetsplats, inte mycket tid, men iallafall något att gå till.
Med det nya jobbet kom också många tankar och mycket nytt att lära och ta in.
Mellanbror fyllde 7 år.

Något jag har tänkt på den sista veckan är att man inte ska ta något för givet, vara rädd om det man har och vara tacksam för sina vänner.

Jag hade inte klarat förra veckan utan min Sambo, min bästa granne och min frihet att kunna fly till mamma och pappa för att tänka på annat !

Igår kom bästa grannen med en fin bukett rosor till mig.
Sånt värmer lite extra.





Kommentarer

  • Anneli säger:

    Grattis till att målet med insamlingen är uppnåd.

    Hoppas du mår bra, jag skulle vilja ge dig en extra ros för vad du har gjort för att stödja forskningen.

    Kramar från Anneli

    2011-10-07 | 18:25:32
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se/
  • Rebecca säger:

    Tack så mycket... Det ska verkligen blir roligt att fota er. Men ha inte såååå jätte höga förväntningar :)

    2011-10-16 | 14:57:28
    Bloggadress: http://rebeccalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: