ANNIEBO

Brickor

Kategori: Kära Tomte

Min syster frågade mig härom dagen vad jag önskade mig i julklapp..
Det är verkligen inget jag har gått och funderat på, jag har mer undrat hur vi ska kunna tillfredsställa Mellanbrors önskningar detta år.
Hans önskelista består till 99% av bara lego. Pirates of the Carabbean till största del.
Lego i den omfattningen blir inte helt billigt...

Det enda jag kunde komma på just då var brickor.
Lagerhaus har många fina, liksom även IKEA, men på en sida hittade jag kanske de finaste.

Den här fina svarta med spetsduken på har Kitchenbloom till försäljning i sin shop

Ella

Den här postern har hon oxå till försäljning och den skulle jag oxå kunnaa tänka mig att ha, en stoor en! 50x70 om det går bra.
Good morning

Titta in hos henne om ni inte redan gjort det !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: