ANNIEBO

Liten saltskål

Kategori: köket

Det är verkligen inte ofta som jag handlar på myrorna, tyvärr kanske, men förra fredagen var jag där och letade efter ett par passande byxor att ha på mig på när jag och Sambon skulle på AT-fest.
Temat var film och eftersom jag inte hade någon idé om vad vi skulle klä ut oss till så kunde jag inte heller säga nej till Sambons förslag... Jules och Vincent i Pulp Fiction...
Jag fick såklart förmånen att vara Jules ( Samuel L Jackson ) ...
Med hjälp av en duktig tjej som läser till attributmakare blev jag förvandlad och hade under kväööen både en betydligt mörkare ansiktsfärg och inte minst mer hår i ansiktet.

Nu var det inte det jag tänkte komma till utan att när jag var där på Myrorna så hittade jag en gullig liten skål för 5 kr som jag inte kunde gå förbi.

Tänker att den kan passa bra till lite flingsalt på bordet.
Rätt färger var det oxå ;)

Kommentarer

  • anette säger:

    Snygg skål!! Och riktigt häftig make over... ser fram emot att få se fler bilder på er!!

    Kram

    2011-05-22 | 08:48:28
    Bloggadress: http://familjevillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: