ANNIEBO

Designista

Kategori: Jag skapar

För länge länge sedan, närmare bestämmt i dec 2009, berättade jag om hur jag och min kusin varit i hennes pappas snickeri ( givetvis med honom ) och gjort vår egen variant av designista hus..
I vår värld skulle det ta en timme kanske (för oss själva) att såga till denna enkla form, men jag är än idag väldigt tacksam att vi fick experthjälp med det, för annars hade vi nog stått där bra mycket längre ;) 

Dessa har fallit i glömska här hemma, men nu är de målade och klara att ställas fram.







Fyra små ljushus väntar nu på att hitta en lämplig tomt.

Kommentarer

  • Anette säger:

    Kvistarna är inte äkta.... hittade dom på Plantagen!

    Ser fram emot tofflorna :))

    2011-03-10 | 17:48:48
    Bloggadress: http://familjevillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: