ANNIEBO

Byggdag 13

Kategori: Hallen

I fredags fick vi golv i hallen.



Det är inte fogat än, men det kommer det att bli under dagen.

Tapeten har kommit, så imorgon kan jag nog tapetsera !!
Jag längtar verkligen efter att ha en hall nu.
Det har iofs fungerat bra att hall lite här och var i huset under den här tiden, men nu håller jag på att vara less på att ha kläder och skor både i sovrummet, vardagsrummet och i hallen vid trappen.
Sen längtar jag faktiskt efter att få städa ordentligt.
Det är damm och saker exakt överallt och när jag städat under byggtiden har inte märkts. Snart har det varit lika smutsigt igen.

Men nu känns det som om det är nära.

Kommentarer

  • Isabel säger:

    Så fint det blir!!!

    Ska bli kul att se slutresultatet. Det går verkligen undan för er.

    Kram och ha det bäst

    Isabel

    2011-03-14 | 13:32:53
    Bloggadress: http://isabel-lemon.blogspot.com
  • Anneli säger:

    Gillar färgerna ni har valt i hallen det kommer att bli så fint. Ska bli roligt att se resultatet.



    Om du inte har så bråttom att skaffa svärmorstunger så kommer nog jag kunna dela med mig nästa vår. För dom brukar föröka sig bra när dom har utrymme att göra det.

    Kramar

    2011-03-15 | 18:10:35
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se/
  • Marre säger:

    Idag går mina tankar till er och till S. Vi tänder ett ljus och minns... //Massor av kramar

    2011-03-18 | 20:59:23
  • Annica säger:

    Vad fint det blev med den svarta panelen i hallen. Vi ska sätta panel på ovanvåningen som även den ska bli svart. Känns tryggt att veta att jag inte är helt fel ute när jag övertalat maken att det är snyggt med en svart trävägg =)

    /Annica

    2011-04-10 | 19:11:17
    Bloggadress: http://annicaostlund74.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: