ANNIEBO

Byggdag 11 & 12

Kategori: Hallen

Dessa två dagar är det inte snickare utan jag och Sambon som arbetat.
All spackling och slipning skulle vara klar innan de kommer och lägger golvet ( så att det inte skulle komma slipdamm i fogen ) och när vi var klara med det fick vi en xtra dag och då passade jag på att måla och Sambon satte panel.

I onsdags hann jag även med att sätta upp easy cover på väggen som skulle målas och målade den två varv.
Igår märkte jag ut var rutan med motivet skulle målas och målade den vit ett par varv.




Lagom tills jag var klar med det kom Sambon hem och panelen sattes upp.



Det tog inte lång stund och när den väl satt på plats så kunde jag inte låta bli att börja måla även den.
Ett varv svart färg och det känns genast mycket bättre, men det blir ett par varv till under helgen.






Kommentarer

  • Ingmari säger:

    Längtar efter att få se det färdiga resultatet!

    Kram!

    2011-03-13 | 12:15:50
  • Therese säger:

    Var får du all energi ifrån??? :)

    Det kommer bli superfint!

    Kram

    2011-03-15 | 21:27:10

Kommentera inlägget här: