ANNIEBO

Nu startar snart projekt hall !

Kategori: Hallen

Veckorna bara rusar iväg och jag som brukar tycka att januari är en enda lång och seg månad tycker att 2011 har januari knappt börjat så är den snart slut!
Jag antar att det beror på att jag har haft många roliga saker att tänka och fundera på...
Hallen som jag nu tjatat om i mer än ett år ska äntligen renoveras.



Om ca 2 veckor drar det igång och visst, det kommer att bli kaos, men det kommer det att vara värt. Det kan bara inte bli sämre än vad det är nu !
Ny ytterdörr är vald samt klinker till hallen.
Tapet hade jag valt sedan länge, men nu måste jag nog se mig om efter det igen. Mycket nytt och snyggt har ju hunnit landa i butikerna sedan januari 2010.

Kommentarer

  • Ingmari säger:

    Kommer säkert att bli bra när allt är klart. Hoppas att det inte är alltför kallt ute när ytterdörren skall bytas!

    Kram!

    2011-01-13 | 09:08:49
  • Isabel säger:

    Vad spännade att följa eran renovering. Det kommmer att bli super som allt ni tar er för =)

    Tack för i nyår. Det var riktigt trevligt och jag lever på det än.

    Kramis och ha en trevlig helg

    Isabel

    2011-01-15 | 10:27:13
    Bloggadress: http://isabel-lemon.blogspot.com

Kommentera inlägget här: