ANNIEBO

Sagas livslust

Kategori: Allmänt

Just nu är det mycket på G.
Min idé om en goodiebag till sjuka barn tar upp mycket av min tid just  nu.
Det är så många som vill hjälpa till och var och varannan dag dimper ett paket ner i min brevlåda, med saker till goodiebagen... Det är så kul !!

Många större företag har oxå tackat ja till att vara med som sponsorer vilket är precis lika kul som alla duktiga privatpersoner som tillverkar eller handlar och skänker till goodiebagen.

Idag har jag fått ta emot en massa saker från Lindex och även fått en kasse med fina leksaker som Storasysters mormor handlat.
Jag jobbar även med en egen sida där jag i fortsättningen kommer att uppdatera kring det här.
Den är inte helt klar, men vill ni kika in så kan ni få göra det redan nu. Klicka här om ni är nyfikna...

Kommentarer

  • Marre säger:

    Fantastiskt att så många vill vara med och stödja ditt goda projekt. Det verkar växa och bli större och större.. Jag funderar fortfarande på vad jag skulle kunna bidra med. Ge gärna tips om du har nåt..

    Många stjärnor på himlen till dig! //Kram Maria

    2010-09-30 | 20:44:27
  • Ingmari säger:

    Jag slutar aldrig att imponeras av dej. Du är så otroligt duktig och kreativ. Saga är säkert mäkta stolt över detta! Skall tänka över vad jag skall bidra med.....

    Kramar i massor till er alla!

    2010-09-30 | 21:36:23
  • Anette säger:

    Vad roligt att det är så många som vill vara med!! Jag ska självklart bidra med nånting... kanske ska gå in på Lagerhaus och shoppa loss lite ;) ?!

    KRAM och Trevlig helg på er!!

    2010-10-01 | 12:34:40
    Bloggadress: http://familjevillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: