ANNIEBO

Sagas livslust

Kategori: Storasyster

Jag är förstummad, chockad och otroligt glad !

När tanken om Sagas livslust föddes trodde jag verkligen inte att så många skulle vilja hjälpa till.
Nu är det så många, både privata och företag, som skänkt så många fina saker som jag hoppas kommer att glädja många barn framöver.
Så här ser det ut i en hörna i sovrummet just nu och jag väntar ännu på lite paket som inte kommit än.



Jag som gärna väljer att vara pessimist började att lägga sakerna som kom i garderoben, men det visade sig bli otroligt mycket mer saker som skulle komma in.



Som ni ser så behöver jag ta tag i det här och strukturera lite bättre.
"Kontoret" till Sagas livslust kommer att vara i Storasysters rum, såklart...
Även Sagas livslust sidan ska tas tag i och uppdateras, mycket fattas än...

Jag hoppas på att kunna börja packa ihop och glädja några barn ut inom kort.

Tusen tack till alla som har bidragit och alla ni som vill bidra är såklart välkommna att göra det även i fortsättningen !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: