ANNIEBO

Hur blev det så här??

Kategori: Allmänt

Ikväll smäller det!

Ja, eller smäller och smäller, men det är iallafall ikväll jag ska visa upp mina fotoalster för vår ledare...
Jag kommer att få bakläxa så det bara smäller om det.
Jag har lyckats rackla till det med kameran så att ljuseet är helt knäppt och jag vet inte vad jag gjort, inte heller hur man får tillbaks det så det ser normalt ut.
Alla bilder blir blåtonade.
Exempel...


Nåja, kursen är ju till för att jag ska lära mig, inte vara expert från början =)
Och innan "den " gjorde korten blå, så hann jag faktiskt ta några som blev ok. Sen blev det att fota i svartvitt...

Jag och Sambon har VABat halva dagen var. Mellanbror mådde inget vidare i morse så em har jag varit hemma och kommer även att vara hemma imorgon med honom..
Idag har de fått roa sig med, smör, havregryn, kakao, vaniljsocker, socker, strössel och kaffe...



- Ni äter väl inte medans ni bakar?!
- Nää
En av de små bagarna blev tagna på bar gärning under rullandet...



Håll tummarna för mig ikväll ;)

Kommentarer

  • Therese säger:

    Lycka till!

    Hoppas du får tillbaka ljuset :)

    Kram

    /T

    2010-05-06 | 16:33:12
  • Anna säger:

    Vad roligt att gå en fotokurs :-) Det skulle jag också vilja göra. Jag håller tummarna för dig! Kram Anna

    2010-05-06 | 19:41:45
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • Anette säger:

    Klart man äter medans man bakar ;)

    Lycka till på kursen. Kraam

    2010-05-06 | 21:38:36
    Bloggadress: http://familjevillan.blogg.se/
  • Marre säger:

    Å du som inte gillar blått :)

    Sen var det ju inte du som racklat till det utan kameran som pajat. Otur helt enkelt. Hoppas att det inte blir för kostsamt att fixa.

    Fotot på barnen in action är ju superfint. Fina kort kan du ta! bara kameran fungerar.

    Vilken tur jag har som har dig med på kursen, om inte så hade jag slutat vid det här laget. Tack för att du finns och är så bra! Kramar



    2010-05-06 | 21:49:17
  • Marlene säger:

    Det blåa fixar du till med vitbalansen. Hör av dig om du vill få hjälp med det!

    2010-05-07 | 09:57:39
    Bloggadress: http://majjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: