ANNIEBO

HB ADVENTURE

Kategori: Mellanbror



Jag visste inte det här, men tydligen så är det så att i Skellefteå finns Sveriges största utställning av Lego Star Wars..
Över 250 minifigurer finns att beskåda samt 200 skepp !!!

Jag och Mellanbror tittadein där idag och jag behöver väl inte säga att den snabbtitten inte blev så vidare verst snabb...
Det fanns ju hur mycket som helst att titta på och hur mycket som helst för Mellanbror att berätta för sin oinsatta mor och alla skelppen och alla figurer.

Är ni i krokarna så tycker jag absolut att det är väl värt ett besök och har man dessutom barn som är leogfrälsta så kommer ni inte att bli besvikna.

Sen måste jag ju erkänna att ägaren, Hans Brettschneider, var väldigt trevlig och hjälpsam.

HB ADVENTURE

Kommentarer

  • marre säger:

    Helt rätt ställe för mellanbror kan jag förstå. O och A har varit dit och de tyckte oxå det var värt ett besök. Kanske får gå förbi där med dottern nån dag.

    2010-05-11 | 21:11:18
  • Anette säger:

    Häftigt... jag kanske ska ta med mig barnen dit så får dom titta på lego och jag på en kändis ;) ssss

    KRAM

    2010-05-12 | 21:46:01
    Bloggadress: http://familjevillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: