ANNIEBO

Nytt i krukorna

Kategori: Allmänt

Idag och igår har jag roat mig med att plantera om lite blommor.
Nya har även inskaffats för blomstercheckar vi fått, samt även planterat ett par som jag delat på tidigare...



Självklart fick en fräch bukett tulpaner oxå följa med hem från buketten


En luftrenare


Min första pärlhyacint...EVER




Jag älskar nya blommor !!!

Solen skiner, nu kommer våren !!
Eller?
Utanför vårt hus...


Snön som tidigare låg PÅ garagen ligger nu bredvid och glädjer barnen
ber till alla högre makter att nån traktor kommer och plockar bort denna massa snart.

Kommentarer

  • Marre säger:

    Underbart med nya och omplanterade blommor. Very Nice! Ger förtröstan om att våren kanske kommer till slut.

    Vilken barndomsdröm att ha en snöhög som eran utanför dörren där hemma.... Numera har man inte riktigt samma drömmar....

    //Kram

    2010-03-05 | 20:37:22
  • Anneli säger:

    Jag hoppas också att våren har kommit för jag är så less på kylan och snön.

    2010-03-07 | 14:33:33
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: