ANNIEBO

Återvinning & Efterlysning

Kategori: Snygga saker

 Format-Recycling Tube - bild 1

Jag ska säga som det är.
jag är inte någon mästare på att sortera mina sopor, men OM jag hade ett sånt här rör skulle det kanske tom. kunna vara skoj att sortera.. Sortering som är snygg och som man kan tänka sig ha framme.
Recycling Tube finns bla att köpa hos Designbutiken och inreda.com

Helt plötsligt kom jag på var den skulle få sitta och visst skulle det vara snyggt att ha ett lite mindre rör oxå för att kunna samla batterier i.

Jag tror att jag måste be Sambon att gå och införskaffa en whisky, ni vet en sån där som kommer i ett hårt papprör.
Det röret skulle man kunna förvandla till en uppsamlingsplats för kasserade batterier.

Om nu Sambon skulle krångla med Whiskyköpandet så har vet jag både 1 och 2 och 3 till som jag skulle kunna gulla med, Pappa, Svärfar, och mina 2 Svågrar...

Eller förresten...
Jag tar tacksamt emot Whiskyrör !!!
Whiskyn får ni behålla själva ;) Ingen dålig "deal" va ?!

Kommentarer

  • Anette säger:

    Jo visst är den läcker insamlingen till lampor!!

    OM det nu mot förmodan skulle dra ut på tiden att få tag i det där whiskeyröret kan jag lägga in ett litet tips: Köp dig ett rör med PRINGLES-CHIPS och avnjut dessa ikväll framför "halv åtta" och "Bygglov", så kan du pyssla till dig ett batteriinsamlingsrör redan i morgon ;-)

    KRAMKRAM

    2010-03-09 | 14:04:48
    Bloggadress: http://familjevillan.blogg.se/
  • Ingmari säger:

    Har nyligen slängt ett par Whiskeyrör! Tydligen skall man spara på allt! Nu fick min herre i huset rätt, tyvärr.

    2010-03-09 | 19:18:55
  • Marlene säger:

    Jag vet något som du borde investera i om du inte redan har en... Något som kan göra det enklaste lite mer dekorativ. Nämligen en gammal hederlig DYMO, finns på Clas O. SUpersnyggt att skriva små etiketter på saker somska förvaras. Vet inte varför jag kom och tänka på det nu, men så blev det.



    Bra idé med whiskyrören, har aldrig tänkt i dom banorna =) Ska se ifall vi har några över. Ska i alla fall inte slänga några!

    2010-03-09 | 20:50:13
    Bloggadress: http://majjo.blogg.se/
  • Marre säger:

    Kan nog tänkas att det finns några rör nånstans i detta hus. Innehållet är han nog lite kinkig att lämna bort men själva röret kan han nog undvara. Ska undersöka saken.

    Kramar

    2010-03-09 | 21:22:58
  • Svågern säger:

    Välj ut den whiskey du tycker har det snyggaste röret, köp den, behåll röret och ge flaskan till mig... deal? :)

    2010-03-09 | 21:27:17
  • LindaH säger:

    Vilka underbara ideér du har, måste kopiera batteriideén...

    2010-03-09 | 23:14:14
    Bloggadress: http://lindaisy.blogg.se/
  • LindaH säger:

    Kom på en sak, Pringelsrör borde ju fungera oxå?

    2010-03-11 | 09:36:42
    Bloggadress: http://lindaisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: