ANNIEBO

Resfeber

Kategori: Jag tävlar

Imorgon blir det av.
Kommer ni ihåg att jag vann en resa till Stockholm för ett par veckor sedan?

Imorgon åker jag.
Blir hämtad på Arlanda av en bil som kör mig direkt till Radiohuset.

Förutom mitt lilla besök hos Lantz i P4 så planerar jag att hinna med lite shopping och strosande.
Panduro och HM Home är givna mål, mer då??
Nån som har bra tips ?!!

Anna kommer att följa med mig, så oavsett väder och vind är jag säker på att det kommer att bli en kanonhelg.

Ikväll ska väskan packas  och en xtra väska ska packas med, ifall jag hittar mycket att handla ;)

Fil:Sveriges Radio 2008b.jpg

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ha en helt underbar resa!

    Det blir nog hur bra som helst.

    Kram

    2010-06-03 | 11:55:19
  • lotta/grannen säger:

    Ha så trevligt och njut av storstaden och shoppingen!!!

    2010-06-03 | 23:21:20

Kommentera inlägget här: