ANNIEBO

Orange shopping

Kategori: Stugan

I Söndags tog jag och min kusin M med oss våra mammor och åkte till Haparanda.
Egentligen skulle vi ha åkt till Sthlm redan i torsdags, men av olika anledningar blev det inte av, men det blir...sen.

Det är skönt att åka till IKEA utan att ha en lång lista som man ska jaga efter.
Jag hade inget speciellt jg skulle ha, men kom iallafall hem med 2 kassar från IKEA och en från Ittala outlet.
( Nej det blev ingen kivi lykta )

Bla köpte jag lite tyg.
Det ena ska bli kuddar till svarta skinnsoffan i stugan

MALENA Metervara flerfärgad Bredd: 150 cm Mönsterhöjd: 44 cm

Och det andra ska bli ett drapperi för balkongdörren på övervåningen. Även det i stugan

 MAJKEN Metervara orange, vit/ljusgrå Bredd: 150 cm

Det senare tyget har lite orange i sig och det är nog det första orangea som jag har handlat till mitt hem, eller kanske överhuvudtaget.
Plockade även med mig en orange lampa och 2 st orangea ljus, det kommer att bli en orange hall på övervåningen...

Kul hade jag iallafall.

Kommentarer

  • Eva säger:

    Låter som en behaglig dag:)Jag hoppas att ni alla har och kommer att få en härlig och mysig sommar. Jag tänker på er. Kram,kram

    2010-07-14 | 17:12:22
  • Marre säger:

    Tack för en supertrevlig dag!

    Jag gillar ju båda tygerna skarpt och är säker på att de kommer att bli jättefina där de hamnar.

    Hoppas nu att ni får en trevlig semester så hörs vi när ni kommer hem igen. Kramar

    2010-07-15 | 00:02:02
  • isabel säger:

    Vilken härlig resa ni verkar ha haft.

    Det är alltid trevligt att åka till IKEA även om man inte har något speciellt man ska handla.

    Det är otroligt, man lyckas alltid komma hem med något därifrån ändå ;)

    Ha en fortsatt trevlig sommar och jag hoppas att vi ses snart.

    Kram

    2010-07-16 | 08:47:22
    Bloggadress: http://isabel-lemon.blogspot.com

Kommentera inlägget här: