ANNIEBO

På besök i Umeå

Kategori: Allmänt

I tisdags var jag och Anna och våldgästade min kusin utanför Umeå.
Hon är sjukhuslärare på NUS så Anna känner henne oxå.

Vi pysslade,den här fina gjorde min kusin K



Drack goda sommardrinkar och blev bjudna på otroligt god mat.
Sent på kvällen satt vi och åt jordgubbar i deras mysiga trädgård och att man kunde tända ljus ute, här uppe i norr, och faktiskt få bra effekt av det är nått som jag trott har varit en omöjlighet, men nu har jag lärt mig.
Det fungerar...





En underbar kväll var det iallafall...
Dagen efter åkte jag och Anna och hälsade på Jenny som har bloggen jennyshus
Hon hade precis lika fint som det ser ut på bilderna på bloggen och det var riktigt kul att få träffa henne, trevlig och glad.

Kommentarer

  • Anna säger:

    Ni verkar ha haft en mysig resa :-) Vad kul att ni åkte och hälsade på hos Jenny! Kram Anna

    2010-07-09 | 20:45:43
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: