ANNIEBO

I Örebro

Kategori: Allmänt

Veckan tillbringas i Örebro hos Sambons kusin med familj...
Även om det är skönt att vara ifrån barnen så saknar jag dem mer än någonsin.
VeckN INNn vi åkte så jobbade Sambon mer än någon annan gjorde och jag var så trött på att höra min egen röst och mitt eget tjat på barnen, men nu skulle jag göra vad som helst för att få krama dem och tjata bara lite på dem...
Konstigt hur det är det här med barn och föräldraskap... Även fast jag vet att barnen har det BRA hos Mormor och Morfar och har haft det hur bra som helst hos Farmor och Farfar så an jag inte låta bli att tänka att de hade haft det lite bättre om vi var hemma.
Har pratat med de små och Mellanbror har berättat att han kan dyka !!!!
( Vilket innebär att han kan vara under vattnet )
Och vad händer här då???
Vi har, eller jag har, shoppat. Shoppat så pass mycket att både Mellanbror och Lillasyster har fått shopping stop !!
Men är det REA så är det, eller hur ?!?!?
Har även varit i Stadsträdgården och kollat på underbara blommor, rosor och framförallt klematisar och  hållit oss undan fiskmåsar.
Hann även med att gå på slottet i Örebro pch fotade fängelsehålor och kanoner

Kommentarer

  • Anna säger:

    Jag tror att vi mammor har något inbyggt i oss som gör att det känns konstigt när vi är från våra barn, även om vi behöver andningspaus från dem emellanåt.



    Örebro är verkligen jättefint, så jag hoppas att ni får en fortsatt fin vecka där! Sen får ni komma hem och krama på barnen! Kram Anna

    2010-07-20 | 08:13:03
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • Ingmari säger:

    Förstår att du saknar barnen! Underbara små varelser som ger så mycket av sin kärlek till oss alla. Saknade dem redan på vägen hem efter att ha lämnat dem till mormor och morfar! Saknar faktiskt er också! Ha en fortsatt trevlig vistelse i Örebro!

    Kram!

    2010-07-20 | 09:23:49
  • Marre säger:

    Du har ju världens härligaste ungar så inte är det konstigt att du saknar dem.

    Samtidigt tror jag det är bra med lite tid på tu man hand ibland (säger jag som knappt vågar lämna bort barnen en timme...). Lite avundsjuk är jag nog på er. Hoppas att ni har det riktigt bra!

    Sitter ikväll och funderar på karriärbyte.... ska vi kanske ta och öppna en butik eller nåt?? Nåt som ger stora inkomster.... så vi kan resa till holland och titta på tulpaner till våren. Kramis

    2010-07-20 | 21:30:42

Kommentera inlägget här: