ANNIEBO

Personlig almanacka 2010

Kategori: Allmänt

     



Nu har jag beställt min Personliga almanacka
Jag hade en även 2009 och var supernöjd med den, så självklart ville jag ha en även i år.

Nyheter för i år är att man kan lägga in födelsedagar och andra viktiga datum att komma ihåg, något som jag uppskattar. Gillar inte att skriva in dessa dagar år efter år, Lat ? Ja lite kanske.

En annan nyhet det här året är ISA´s designkollektion.
Snygg !!
Några exempel från den ses på bilderna ovan.

Hur min ser ut får ni se inom kort

Kommentarer

  • Marlene säger:

    Jag har ju också haft dessa i två år, sedan du tipsade mig via bloggen =) i år vet jag inte hur jag ska göra... Nytt sedan mina mammaledigheter att vi nu via jobbet "måste" använda kalender i outlook detta medför att jag som i år har dubbla kalendrar en i telefonen och en bok. Kanske inte optimalt men det har bidragit till att jag en en privat och en jobbkalender såååå jag måste nog kika in och se om jag hittar någon som passar mig så då kanske jag beställer en i år också =) Dom såg ju rätt snygga ut...

    Kram

    2010-01-11 | 11:01:42
    Bloggadress: http://majjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: