ANNIEBO

Inspiration till vår hall

Kategori: Lilla hallen

storage - storage solutions - shelving - image - livingetc.com

Den här bilden inspirerade mig till vår hall som ska fixas i ordning snart..
Jag vet inte säkert vad det var i bilden som jag föll för, men det var en organiserad ordning på den och någonstans är det det jag vill åstakomma när vi tar tag i projektet.

En annan fråga oxå...
Om man har en soffa som är lite högra än fönsterbrädan...blir det fult och konstigt att ställa den soffan med ryggen mot fönstret då????
Tyck till nu allihopa !!

Bild Livingetc

Kommentarer

  • Svärmor säger:

    Enda sättet är nog att prova att sätta dit soffan och se hur det blir. Lycka till! Var rädd om din egen rygg!

    2010-01-12 | 15:25:56
  • Anna säger:

    Den organiserade hallen skulle jag göra nästan vad som helst för just nu med alla vantar, mössor och tjocksockar som tar sån plats och tenderar att skiljas från sin kompis...



    Angående kuddarna från H&M så är jag jättenöjd med de flesta jag har. Jag tror vi har runt 10 kuddar och kuddfodral därifrån och av dem är det bara två som jag tycker är lite sladdriga. Kuddarna med pilar och rosettkudden är till exempel riktigt grova och slitstarka i tyget. Hoppas du fick någon liten hjälp av mitt svar! Kram igen!

    2010-01-12 | 15:37:38
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • Jenny säger:

    Vi har en tre och en två och tvåan står mot fönstret, det går bra men man får se till att det man ställer dit typ blommor och sånt inte är att för fjuttiga.

    2010-01-12 | 16:31:31
    Bloggadress: http://trulle83.blogg.se/
  • Marlene säger:

    Jag älskar förvaring och ägnar timmar åt att planera detta. Jörgen blir näst intill galen när jag tycker att vi borde köpa en ny garderob, älskar att inreda garderober, mohaha. Men åter till hallen så såg den på bilden fin ut. Personligen tycker jag att hallen är en stor utmaninging. Både att den ska vara snygg, rymlig, praktisk och enkel på samma gång. Men jag vet att er hall i goda händer =) Ser fram emot att se resultatet. Kram

    2010-01-12 | 20:09:58
    Bloggadress: http://majjo.blogg.se/
  • Malin B säger:

    Hej, jag måste säga att soffan kan nog passa eftersom jag själv har en soffa som har högt ryggstöd och är högre än fönsterbrädan. Det är riktigt snyggt i alla fall hos oss. Oj vad du är duktig som håller på och så mycket ideer du har, jag avundas dig din starka inspiration när det gäller inredning.

    Önskar man hade den inspirationen själv, det skulle inte vara så tokigt.

    många kramar Malin Berg

    2010-01-12 | 20:58:33
  • Johanna säger:

    Hej...vi har soffan med ryggen mot fönstret, kanske mest för att det inte går att möblera annars, men det är helt ok. Beror väl på hur hög rgg soffan har!

    2010-01-13 | 08:46:08
    Bloggadress: http://hemmahosjohanna.blogg.se/
  • Linda säger:

    Jo, jag tycker nog att man kan sätta soffan framför fönstret, men det är klart att det är ju härligt med låga fönster så att det blir mer öppet/ljust - så egentligen var det ju inget bra svar....Jag drömmer oxå om en stor och välorganiserad hall, men har just gjort en liten förändring iallafall och får väl nöja mig med det för stunden. Lycka till med hallprojektet!

    2010-01-13 | 10:10:13
  • mo säger:

    Tjenixen där, jovisst funkar det att ha en soffa så, i alla fall har vi haft våran så ett antal år ;). Lite höga krukor o lampa i fönstret gör att man ser "pyntet" i fönstret ändå. Vårt vardagsrum är lite svårmöblerat o så det blev bäst på det viset....

    Ja visst är turkost snyggt, var sugen på det förra våren, men kom aldrig till skott, tror det hade varit snyggt till vårt bruna vardagsrum oxå, hoppas allt är bra med er alla, många kramar

    2010-01-13 | 21:58:53
    Bloggadress: http://medaljongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: