ANNIEBO

Bamse & Hannibal

Kategori: Allmänt

För er som är intresserade av att läsa mer om Nalles resa och framför allt om Mellanbror och Lillasysters nallar, Bamse och Hannibal, Klicka här

Bamse (Mellanbrors nalle)


Det är otroligt fint skrivet om Nallarna. barnen har själva fått döpa sin egen nalle och bestämmt vad de jobbar med, tycker om och egenskaper...

Bamse
Yrke: Rockstjärna och Pilot.
Han är modig och tuff och älskar korv
Bamse är rädd för drakar, trots att han är modig...

Hannibal
Yrke: Konstnär och Skådespelare
Hanniball är rädd och feg...
Hanniball är kär i en ängel, Saga-ängeln
Hanniball älskar mjölk och tända ljus.

Bild Nalles resa

Kommentarer

  • Marlene säger:

    Helt fantastiskt vad de finns fina grejjer och så roligt att det gick vägen hela vägen så att säga. Vad jag förstår så kommer inte alltid nallarna fram. Jag tycker dom där 12000 var väl investerade pengar!

    2010-01-14 | 08:42:06
    Bloggadress: http://majjo.blogg.se/
  • Marre säger:

    Jag läste om nallarna igår och blev rörd till tårar. Så underbart med Saga-ängeln.... Vilka fantastiska barn på att hitta på. Jag kommer att med spänning följa nallarnas äventyr på nätet.

    2010-01-14 | 09:38:22
  • Marre säger:

    Jag läste om nallarna igår och blev rörd till tårar. Så underbart med Saga-ängeln.... Att barnen har varit delaktiga i Nallarnas skapelse gör berättelsen mera sann. Vi följer fortsättningen med spänning. Hoppas att allt nu går bra på resan för både nallar och er! Kram

    PS kan oxå meddela att dottern är grymt avundsjuk på er stundande resa... DS

    2010-01-14 | 09:57:07
  • Therese säger:

    Vilka fina nallar!

    De 12000 kronorna kommer att bli en god investering tror jag. Det är ju bara pengar :) Lyckliga barn är värt allt. Ha en underbar resa!

    Kram

    /T

    2010-01-14 | 20:59:08

Kommentera inlägget här: