ANNIEBO

12.000 SEK till SAS

Kategori: Allmänt

Ensam hemma.
Det finns hur mycket som helst som jag skulle vilja ta tag i , men samtidigt är det saker som jag vet inte kommer att bli färdiga idag så jag väntar, det är mycket annat som är på G nu.
Vi har bla. slängt ut 12.000 SEK på en flygbiljett, eller rättare sagt 4 st tur o retur till Stockholm.
12.000 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag vet att den resan kommer att bli rolig, men jag tycker nog att det är lite dyrt att flyga. Tänk vad mycket annat trevligt vi kunde göra för de pengarna.
Varför ska vi då åka om jag bara gnäller över hur dyrt det är?!

Mellanbror och Lillasyster har fått nånting som heter "Nalles resa".
iom det så fick de båda önska något som de ville göra. 
Mellanbror önskade att få åka till en brandstation och åka brandbil och släcka en eld. 
Lillasyster önskade att få träffa Julia i Bolibompa. Något som den fantastiska personen på Nalles resa ordnade. De betalar hotell och taxi i Stockholm om vi kunde betala resan ner själva...
Så på torsdag släcker vi bränder på brandstation och på måndag åker vi till SVT och träffar Julia.

    

Kommentarer

  • Anna säger:

    Ja huvva, det är dyrt att flyga. Det låter ändå som om ni har många roliga planer i huvudstaden. Bolibompa-Julia verkar snäll tycker jag :-) Jag önskar er en trevlig resa! Kram Anna

    2010-01-12 | 15:16:07
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: