ANNIEBO

Nybakat

Kategori: Mat & Bak



2 härliga solrosbröd ligger och svalnar på diskbänken.. mmmm
Hoppas att de smakar gott. Kommer nog att smaka till middagen tror jag. Nybakt är ju alltid godast.

har även hunnit vara iväg och handlat till kvällens middag.
Det blir en grekisk paj och så ville Sambon göra ett par kycklingpajer, modell mindre.

Ser nu fram emot en god middag med min underbara familj.
Tyvärr kommer jag att bli tvungen att pipa iväg vid 18.30 för ett styrelsemöte, men jag ska nog se till att rappa på det mötet.
Jag har ju inte träffat familjen mer än 1 minut idag... Det är inte jag van !
Barnen har varit på Leo´s Lekland och rusat runt idag och nu tycker jag att de kan komma hem !

Kommentarer

  • Marlene säger:

    Vad glad jag blir när jag läser ditt inlägg, jag tycker du har gjort det fantastiskt bra. Hoppas att "inskolningen" går kommer att gå bra. Det där med träning tycker jag låter sunt, jag försöker så ofta jag kan men jag är nöjd om jag lyckas en gång i veckan =)

    2010-02-15 | 15:04:32
    Bloggadress: http://majjo.blogg.se/
  • LindaH säger:

    Ser att du oxå bakat, nyttigare än jag i alla fall... men lika gott ändå. Ha det bra

    2010-02-15 | 20:03:12
    Bloggadress: http://lindaisy.blogg.se/
  • Marre säger:

    Jag känner doften ända hit!! Kanske kan få receptet?

    Blir superglad när jag läser om din första dag på jobbet. Du är verkligen rätt person på rätt plats. Jag hoppas att den positiva känslan håller i.

    Träning??? Är det så genomtänkt??? Kan fort bli idrottsskador på menisken eller nåt..... Vet ju av erfarenhet att du snabbt bygger muskler så vi får väl se resultat lagom till sommaren. Massor av kramar från Maria

    2010-02-15 | 20:59:17

Kommentera inlägget här: