ANNIEBO

Le Creuset Matiere och lite annat

Kategori: Allmänt

Snart, för att vara exakt på lördag, åldras jag ett helt år.
Den här gången hoppas jag verkligen att det bara är på papperet och inte kroppsligt !
Synen har fått sig sin slev av ålder, rynkorna har börjat komma, håret färgar sig själv i en mystisk ljus färg som jag aldrig inhandlat och vart tog den där unga fräscha huden vägen???
Nåja, jag får väl vara glad att jag inte drabbats av ledvärk och dövhet än !

Hur som helst så händer det ju ibland att personer som funderar på att fira mitt åldrande undrar vad som önskas.
Till er kommer här ett urval !

En le Creuset Matiere gryta 

Le Creuset Matiere Rund Gryta 26 cm 5,3L Vit Blank

En postlåda

Postlåda Habo 9440 Svart

Presentkort på Åhlens
Presentkort

Nytt och snyggt till mina fönster




Kommentarer

  • Emmelist säger:

    Tjeeeena brullan! Tänkte bara säga att jag har startat en till tävling om dom där populära kedjeringarna som du var med och tävlade om sist :D Hoppas du vill vara med även denna gång!



    Ha en trevlig dag min sköna böna!

    2010-08-25 | 09:08:30
    Bloggadress: http://emmelist.blogg.se/
  • Marre säger:

    Synd att jag redan handlat....!

    2010-08-25 | 21:40:41
  • Anna säger:

    Grattis i förskott passar jag på att önska! Hoppas du får en underbar dag på lördag! Kram Anna

    2010-08-26 | 14:56:02
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • gella säger:

    Haha, du som är så fräsch! Du måste missta dig. Och grattis i förskott!! :)

    2010-08-27 | 15:46:17
    Bloggadress: http://gella.blog.se

Kommentera inlägget här: