ANNIEBO

Glad Midsommar

Kategori: Allmänt

Att det är midsommarafton i dag det vet nog alla, men det tragiska i och med det är väl att nu vänder det. Mörkret kommer tillbaka och med det så är också Hösten snart här..... Det lät väl possitivt ?!

Jag ser faktiskt fram emot både Juli Augusti och September... De 2 sistnämnda är nog egentligen mina favoriter på året.

I veckan som kommer så åker jag och Sambon på en EGEN semester till hans kusiner i Örebro. De är här uppe hos oss just nu och vi åker gemensamt söderut på måndag, mest troligt.
Ska bli riktigt skönt att göar den resan, det har inte varit mycket man kunnat planera det senaste året, så att vi har kunnat planera och som det ser ut nu också kunna genomföra den känns både skummt och roligt.

På vägen hem sen så kommer vi nog att stanna till i Uppsala. Det finns något i den staden som jag verkligen fastnade för när vi var där i höstas...Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, mer är att det var en mysig stad med många fina parker...

Annars så händer det inte mycket här. De projekt som står på tur får någ vänta ett tag till, varken lust eller tid finns för tillfället.
Våra stackars köksmöbler som ska målas om är än så länge bara slipade och jag är SÅÅ tacksam att jag sluppit det jobbet. Dammit och tålamodsprövande, men Sambon har gjort underarbetet BRA och jag är övertygad om att det kommer att bli ett bra slutresultat!   

Ha en riktigt skön Midsommarafton

Kommentarer

  • Annah säger:

    Hoppas verkligen att ni får en skön och vilsam resa du och din sambo får det är ni värda mer än alla andra! Glada och goa midsommarkramar från Annah

    2009-06-19 | 08:36:39
    Bloggadress: http://ljuvligahem.blogg.se/
  • Anneli säger:

    Trevlig midsommar och ha nu en skön semestertripp.

    2009-06-19 | 09:05:23
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se/
  • Anna säger:

    Jag hoppas att ni hade en mysig midsommarafton och att du och sambon får en härlig semesterresa tillsammans. Det är ni värda! Kram Anna

    2009-06-20 | 20:48:37
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: