ANNIEBO

Nytt år = Nya mål

Kategori: Allmänt

Är det inte så man brukar säga??
Nyårnatten talas det nog vitt och brett om hur sund man ska bli under det kommande året och allt annat som man INTE SKA  och saker man SKA göra.
Jag brukar aldrig avge nyårslöften för jag vet att jag inte kan hålla dem.

Men jag brukar alltid ( inte bara den 31/12 utan i princip varje vecka) lova mig själv att
" Nästa vecka börjar mitt nya liv ! "
" Nu är det Slut med godis och annat slisk ! "

Men jag håller det sällan för att inte säga aldrig vilket resulterat i en kropp som jag varken vill eller kan förlika mig med så nu har jag gått och blivit GI-brutta.

Tycker att det verkar vara en enklare variant till viktnedgång än vad jag upplevde att Vikt Väktarna var ( Jo jag har varit medlem även där...)
Sambon hänger oxå på, inte för att han behöver det, för det gör han verkligen inte utan mer som laddning till hans träning och kanske framförallt som moraliskt stöd.
De här 2 första dagarna har det iallafall gått bra och jag har fått äta mig mätt, så nu är det bara att se till att inte motivationen försvinner.



Kommentarer

  • Anna säger:

    Duktiga du som kör GI! Det skulle jag också vilja prova... Du får uppdatera hur det går och kanske dela med dig av nåt bra tips? ;-)



    Kram Anna

    2009-01-06 | 21:50:08
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • Annah säger:

    Så duktigt du är! Själv skulle jag också behöva göra nåt med min kropp.

    Kram Annah

    2009-01-07 | 08:35:30
    Bloggadress: http://ljuvligahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här: