ANNIEBO

Kaffe = Vaken

Kategori: Allmänt

Igår var en riktigt skön dag.
Jag och barnen åkte till Mormor o Morfar och Lillasyster fick åka lite skoter, Mellanbror följde med mig till min Moster och han fick träffa valpen ( som inte är så valpig längre ) och sen på eftermiddagen tog jag och mamma en skön promenad.
Det är något visst med att promenera på landet. Tyst och fridfullt....

Senare på kvällen hälsade vi på hos en av mina kusiner som det är alldeles för sällan som vi åker till så det var verkligen på tiden.

Den här dagen var i adet stora hela en fantastisk dag, men jag draack SJUUUUUKT mycket kaffe.
Jag brukar verkligen inte kunna dricka mer än MAX 2 koppar innan magen pajjar, men igår hade jag en "bättre" dag och hällde i mig 4 vilket givetvis ledde till att min ack så välbehövliga nattsömn inte ville infinna sig.
Kaffemugg med kaffebönor
Det var kanske bra för kl 04.30 hör jag hur Mellanbror ligger och har sin astma hosta, och då är det svårt att ens tänka på att somna... Såg framför mig hur han var blå i ansiktet och inte kunde få ordentligt med luft.
Givetvis var fallet inte så , men det blev morgon för mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: