ANNIEBO

Allt är som vanligt igen

Kategori: Allmänt

Vilken dag !!!!

Mellanbror och Lillasyster är ÄNTLIGEN hemma igen.
Väl hemma så grät och skrek Lillasyster vid mitt ben och var allmänt vidrig, men en kram så var allt bra igen.

Sluta läsa nu om du är min sambo!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har varit och shoppat idag.
Lite nytt till hallen nere. Där det iofs inte är länge sedan jag fixade iordning, men det blev lixom inte klart, i mina ögon.

Det som komma skall ska jag ta tag i imorgon när barnen är på dagis så resultatet kan ni se imorgon här på bloggen.

Sen har jag även tagit tag i skrivar frågan som har härjat här i huset ett bra tag nu.
Den behövde nya färgpatroner..... 1500 SEK..... Är det rimligt???????????
Jag är helt förstörd!
Tänk vad mycket skoj jag hade kunnat göra för de pengarna... Naglar Tex....

Nä, nu blir det Bolibompa med änglarna....

mmmm


Nångång är det min tur !!!!!

Kommentarer

  • Barnens Hjältar säger:

    Vilka grymt snygga naglar :-)

    Hur tusan knäpper man byxorna :P

    2009-01-22 | 23:14:07
    Bloggadress: http://barnenshjaltar.blogg.se/
  • Linda säger:

    Jag har en kompis som brukar göra naglar...? Intresserad?

    2009-01-23 | 11:57:21
    Bloggadress: http://lindaisy.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Du måste komma till mig så jag får göra fina naglar på dig!! Jag ska ge dig ett bra pris! :) Just nu har jag inte nagelbordet "igång" men till hösten hoppas jag på ett eget rum till min verksamhet. Kram J

    2009-01-24 | 05:42:54
    Bloggadress: http://hemmahosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: