ANNIEBO

Aj aj aj

Kategori: Allmänt

Jag ska inte bli tjatig och inte heller förvandla den här bloggen till en träningsblogg, men jag måste bara få berätta om en sak.
igår kväll och kvällen före tog jag om Grannen L en promenad.
Ni som läser här vet att jag för ett bra tag sedan fyndade skor på Stadium. Jag gillar verkligen inte att ha platta skor, men när man ska promenera eller vara ute med barnen så behövs de ibland..
Så igår snörde jag som vanligt ( eller som kvällen innan kanske jag ska säga) på mig skorna och började gå och lite omt i en tå gjorde det, men det var väl socken som tjorvat lite tänkte jag men när jag kom hem fick jag se att jag har fått två blåsor på mina tår...

Så ofta använder jag mina skor, men nu ska det bli andra bullar.

Jag har vunnit lite pengar på sista tiden, inga stora summor med dock så det räckte till lite nya blommor och jag lyckades komma på Blomsterlandet precis när de hade 50% på alla gröna växter så med mig hem kom ett par murgrönor, en kaktus och nån mossliknande blomma. Har varit otroligt lat med kameran på sista tiden så ni får hålla tillgodo med en kär gammal vän som dock gick i graven när Mellanbror skallade krukan..

Kommentarer

  • Anneli säger:

    Jag har också köpt lite nya växter. Men jag missade rean ska ta en tur till Buketten när jag börjar om för dom ska visst ha fått en massa nya roliga växter. Hoppas att du ska slippa få mera blåsor av skorna. Inte roligt att ta fram gamla skor när man har köpt nya för att ha till promenader. Ha en bra dag. Kramar

    2009-01-07 | 10:34:59
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se/
  • Jenny säger:

    Var det du som var ute och gick i det iskalla vädret i kväll? Attans vågligt att gå den slingan ensam när det är mörkt. Skulle jag göra för en miljard... kanske! haha!

    2009-01-07 | 22:21:40
    Bloggadress: http://trulle83.blogg.se/
  • Linda säger:

    Vad du är duktig som är ute å rör på dig... önskade att jag hade samma karaktär.

    Förresten: hur länkar man "temperaturmätaren" som du har i bloggen?

    2009-01-07 | 23:22:17
    Bloggadress: http://lindaisy.blogg.se/
  • MO säger:

    Ja nu behövs lite nya gröna växter när allt juligt ska väck. Fin den är. Ha en fin kväll, kramar

    2009-01-08 | 19:21:22
    Bloggadress: http://medaljongen.blogg.se/
  • Annah säger:

    Jag skulle också ha behövt uppdatera mej då det gäller blommor! Men det får vi ta en annan vecka för denna som kommer är allt för full!

    Kram Annah

    2009-01-11 | 22:24:14
    Bloggadress: http://ljuvligahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här: