ANNIEBO

Kakeldekor

Kategori: Snygga saker

        

    

       


Jag ska glatt erkänna att jag för ett par år sedan varken gillade kakeldekor eller tråkigt vitt kakel. Hade det både på toan och i köket när jag bode i min lägenhet för en herrans massa år sedan.
Jag tyckte att det var såå fuult och såå tråkigt.

Men idag skulle jag nog kunna uppskatta det mer, iallafall på toa. ( Vitt kakel skulle jag även kunna ha i köket )
Det finns ju en hel uppsjö, både här och där, nuförtiden av snygg kakeldekor.
Lätta att sätta dit och lika lätta att ta bort om man är en sån som jag som gärna vill förändra ibland.

De här  kommer från Happystore , men då jag inte har plats att sätta de nånstans blir det inga för mig, men kanske för dig ?!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Skulle också kunna tänka mej kakeldekor på vår dusch/toa nere i källaren.Har vitt kakel med beige dekor.Jättesnygga du visar och tack för tipset!



    kram tina

    2009-02-09 | 16:29:31
  • tina säger:

    oj,det var jag som skrev nyss =)=)



    tina =)

    2009-02-09 | 16:30:12
    Bloggadress: http://tinaminastina.blogg.se/
  • MO säger:

    Ja visst är det kul att man kan ändra sig, något som man tyckte var jättefult för ett tag sen kan man helt plötsligt se med nya ögon. Jag har ju vanligt vitt kakel så det hade ju funkat kanon hos mig....snygga är de, kram

    2009-02-12 | 21:16:38
    Bloggadress: http://medaljongen.blogg.se/
  • moster säger:

    Som du redan hört tycker systerdottern det längst ner til vänster! Hon verkar ju kunna påverka som hon vill....syftar på nya kranen uppe på wc;-) kramkram. Ge barnen en extra varm...

    2009-02-13 | 20:05:54
  • Annah säger:

    Det är ju ett jättefiffigt sätt att förnya och förändra för oss som inte kan låta bli! Vilka snygga ena dekorer du visar!

    Kram Annah

    2009-02-16 | 22:09:25
    Bloggadress: http://ljuvligahem.blogg.se/
  • alin Inspiration&design säger:

    Är själv inne på att sätta en kakeldekor faktiskt. :)

    I köket. Har hittat "plattanmönstret". Typiskt mig va? :)



    KRAM

    2009-02-17 | 19:45:32

Kommentera inlägget här: