ANNIEBO

Helt Gaalet

Kategori: Allmänt

Ja, jag vet faktiskt inte när vi hade ett sånt här väder senast.
Det är nästan vad man kan kalla snöstorm och inte nog med det så är Storasyster tvungen att åka och ta prover idag ( det är bara att hoppas och hålla alla tummar att de kommer både dit och tillbaks utan att fastna i all snö) , Sambon har varit till tandläkaren och som grädde på de 2 bilturerna så är inte Mellanbror frisk än.

Det började förra tisdagen med lite ont i magen och 1 kräkning på kvällen och så har det hållit på nu i drygt 1 vecka. Det vore väl OK om det inte var för att han är så allmänpåverkad och både igår och idag har han sovit mest hela tiden.
Läkaren tror att han kan ha magkatarr eller som en annan läkare sa igår, " det går ju mycket magsjuka nu", men jag VET att det inte är magsjuka, det är något annat så vi bara hoppas att det är magkatarr, men hjärtat säger något annat.

Vi är väl brända av det som hände Storasyster innan vi fick hennes cancerdiagnos, men jag tror att man ska lite på det man känner.
Jag säger iom detta INTE att jag tror att han också har cancer, men nått annat än magsjuka är det defenitivt !!!
 Detta är vad han är insatt på just nu....

Kommentarer

  • Linda säger:

    Huga, är inte Nexium magsårsmedicin? hoppas allt löser sig, Han kanske är stressad över vad som händer med syster??

    2009-02-05 | 20:38:33
    Bloggadress: http://lindaisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: