ANNIEBO

4 åring med Jockgitajj

Kategori: Lillasyster

Veckan som gått har varit varm, slapp och underbar.

I tisdags firade vi vår 4 åring. Allt hon hade önskat sig var en "jockgitajj" och självklart fick hon det.
Hon rockade för oss större delen av den dagen och jag tror att pappan var lite avis på henne. Det var inte bara en gång jag hittade honom spelandes på den ;)


Princessklänning och rock gitarr.....vilken combo.
Andra presenter var CD-spelare, en jättestor gossehund, CD, Klänning, Pippitält...
Hon var nöjd med dagen och fattade nog inte riktigt att hon fyllde år.
- Fyller jag verkligen år idag? Är det sant? Är jag 4 år nu? osv.

Kameran har jag lagt lite på hyllan och idag ska jag låna ut den till min syster som har brudtärne debut nästa helg, men när jag får igen kameran ska jag försöka nöta lite på den och med lite tur så kanske vårt köksbord blir klart snart så att ni kan få se det. ( Nej, det är inte färdigt ÄN, men väl avslipat och redo för färg)

Kommentarer

  • jenny säger:

    Grattis till fyraåringen!! Vilken härlig kombo:-)



    Svar: ja, världen är allt bra liten:-) Lyckades luska ut att det var du b.la på några bilder och det du skrivit.

    Kram

    2009-08-10 | 12:41:15
    Bloggadress: http://jennyshus.webblogg.se/
  • Anneli säger:

    Vilken söt liten rockartjej du har

    Ha det

    2009-08-11 | 19:42:21
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se/
  • Annah säger:

    Vilken juskigt cool jockbjud!

    Ha en solig dag!

    Kram annah

    2009-08-13 | 10:11:48
    Bloggadress: http://ljuvligahem.blogg.se/
  • helene karlsson säger:

    Hej! Har just upptäckt din sida.Tänker ofta på och håller tummarna.//helene

    2009-08-14 | 09:03:58

Kommentera inlägget här: