ANNIEBO

...

Kategori: Storasyster

Efter 2 mycket givande dagar i Sundsvall med grannen så håller projekt Storasysters rum på att vara klart.
Allt jag var ute efter ( och lite till ) fanns på IKEA och med en fullpackad bil begav vi oss hem.

Mycket av det jag kom hem med är redan på plats, men en del ligger fortfarande kvar i kassen och väntar på de sista som kommer med lastbil i afton, så ikväll kommer jag att skruva och piffa, sen är allt klart !

Jag lovar att jag ska ta lite bilder då. Det blir helt galet mycket snyggare.

Alla möbler har hon valt själv och jag läste för inte alls länge sedan i en tidning att "om barnen får bestämma själva hur deras rum ska se ut så håller det längre och man slipper göra om efter bara något år"

Jag skulle iofs inte ogilla tanken av ett nytt projekt, men jag antar att både sambon och framför allt ekonomin inte skulle se det med lika glada ögon...
Projekt kommer nog att dyka upp i vilket fall som helst.

För att ni nu inte kommer att ramla av stolen i chock när jag berättar nästa sak , så vill jag bara varna först !
När Storasyster rum är klart ( i kväll, eller absolut senast i morgon ) så har jag inget på min att göra- lista förrän våren är här på allvar och jag får göra klart ute i trädgården. Det innebär minst en månads göra ingenting....Hur ska det gå ??? 

Kommentarer

  • Anneli säger:

    Det ska bli roligt att få se slutresultatet av rummet.

    Som snön smälter nu så dröjer det nog inte så länge innan det är bart. Men skulle du vilja jobba så kan du få komma hem till mig jag har nog ett och annat som inte är klart ännu :)

    Kram

    2009-04-16 | 21:27:59
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Jag är sååå nyfiken på hur rummet blir.

    Det var så roligt att läsa det du hade skrivit om när barnen får vara med och bestämma hur deras rum ska se ut. Precis det diskuterade jag och min man för en kvart sedan. Vi ska nämligen till Sundsvall i morgon och då är det tänkt att min äldste son Filip ska få lite nya möbler till sitt rum för att det ska bli mer funktionellt, men "ekonomiansvarige" i detta hus tycker att det är onödigt, -hans möbler är ju inte trasiga direk....hmmmmm. Vi får se vilka som vinner denna kamp. Jag tror att jag ska länka ditt blogginlägg till honom på jobbet i dag!

    Förräsen TACK för dina snälla och uppiggande kommentarer på min blogg. Jag lbir alltid lika glad! Nice!

    Kram Annah

    2009-04-17 | 07:10:04
  • Annah säger:

    Förra inlägget var från mej......

    2009-04-17 | 07:11:20
    Bloggadress: http://ljuvligahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här: