ANNIEBO

Veckans projekt

Kategori: Hall 2

Nu mina vänner ska ni få se vad jag pysslat med i veckan.
jag har ju som jag sagt tidigare rensat upp i en del garderober, varit 4 ggr till Myrorna och sedan gjort mig av med dokumentskåpet vi haft nere tidigare.
Hann i min iver inte ta nån bra före bild, men jag hittade en gamal, så ni får iallafall se färgerna vi haft nere tidigare.
Håll i er

 En vit strukturtapet med rosa och blå inslag i. Har suttit sen vi flyttade in för 8 ½ år sedan.

Plus en ljus terakotta färgad tapet som jag tyckte var " så snygg " när vi flyttade in för " den passade så bra till furu" ?!?
Vad ska man säga? Smaken förändras...

Där datorn har vilat har vi haft ett stort hörnskrivbord som bara samlar damm och som inte fyller nån funktion
Nu ser datahörnan ut så här


Bordet är sågat av och väggarna är målade vita, de som förrut var terakottafärgade.
Tapeten som var vit förut är nu tapetserad svart och inte grå/blå som den ser ut på den här bilden.


Bänken från Jysk som jag skrev om sist är inhandlad och monterad.
Jag är än så länge mycket nöjd med den.

Under trappen har jag ställt en gamal fåtölj från min farmor. Tycker den är härligt grön




Sen har jag klistrat på väggen mellen tjejernas rum


Det blev verkligen en stor förändring.
Sambon blev glatt överraskad när han kom hem från uppsala igår och fick se vad jag ägnat veckan med att göra.

Idag fyller Mellanbror 4 år
GRATTIS

Kommentarer

  • Annah säger:

    Så jättefint det blev!

    Vilken lycka att komma hem till ett nytt och snyggt hem!

    Ha en skön helg!

    Kram Annah

    2008-09-21 | 07:16:57
    Bloggadress: http://ljuvligahem.blogg.se/
  • anneli säger:

    Det blev jätte snygt.

    Det är tur att smaken förändras annars skulle man aldrig få göra om. Jag skulle fortfarande vara fast i tiden med vita strukturtapeter (plastbubblorna) med tavlor av gråtande barn på väggarna. För det var inne när jag flyttade hemifrån. Ha en bra dag.

    2008-09-21 | 07:42:04
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se/
  • jenny säger:

    oj vilken skillnad!! blev verkligen jättefint:-) Kram/jenny

    2008-09-21 | 13:26:21
    Bloggadress: http://jennyshus.webblogg.se/
  • pia säger:

    Vad fint ni fått till!!! Tapeten var jättesnygg!

    2008-09-24 | 19:18:55
    Bloggadress: http://baramittlillahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här: