ANNIEBO

Lite Cult

Kategori: Allmänt

Nu har jag iallafall gjort en sak av allt det jag borde göra.
Puh.
Det känns som om det verkligen var på håret, men jag vet inte.
Jag har ställt in mina pelargoner, ville inte riskera att de skulle hinna frysa, de är ju mmina små älsklingar...

När jag var och lämnade pellisarna gav jag ett par sticklingar av mn mårbacka till min moster och fick en annan sort av henne och en jättefin pelargonbok som jag velat ha LÄNGE.
Jag blev såå glad.

Passade på att titta i Cults höstblad när jag var hos mamma och himmel så mycket fint jag såg.
Före sommaren kände jag mig lite mättad på Cult, men nu verkar det ha gått över helt. Skulle kunna tänka mig det mesta faktiskt.
Men det är väl hösten som är här antar jag...




Bilder Cult Design

Ps kolla in retro serien på deras sida......

Kommentarer

  • Anneli säger:

    Har du sett att duka i staan har börjat sälja Cult saker. Hajade till när jag såg det i skyltfönstret har ännu inte hunnit in dit och sett vad dom har för saker men det såg ut som en hel del. Kram

    2008-09-05 | 12:02:57
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: