ANNIEBO

Nytt och Äldre som inte visats förut

Kategori: Allmänt

Är ni beredda på en del kort?!
Känner att jag ligger lite efter vad gäller uppdateringen här hemma.

Jag har ju pratat om lite belysning i Lillasysters rum ett bra tag nu och för ett par veckor sedan kom den faktiskt upp.
Lampa ovan säng


och även en lampa i hennes garderob under sängen


Sen har hon ju oxå fått en scen, den behöver iofs fixas till lite, det var ett par år sedan vi gjrode den till Storasyster , men hon är nöjd.


Sen har ju Storasyster fått sina nya gardiner och hon valde ett svart överkast till dessa...






Längtar att tapetsera om och fixa mer i hennes rum. Det har jag lovat henne att göra när hon är frisk. Hon har redan planerat att det ska vara turkost och svart på väggarna. Vi såg på Äntligen hemma i Tisdags och då blev hon jätte sugen på att ha något liknande på väggen som Emre fick. Vi får väl se, men det är kul att hon börjar tänka lite själv på vad hon gillar i inredning.

Sen har ju även Sambon börjat snappa upp det ena och det andra. Igår när han varit och lämnat blod så kom han hem med den är snugga muggen


Hanna Wernings snygga. Det går framåt även för sambon :)

Och ser ni vilket diskställ som numera pryder vårt kök ?!?!
Jag kunde inte hålla mig jag blev tvunen att handla innan det skulle ta slut.

Och ni som följt mig under en tid VET hur mycket jag trånat och drömt om Diskmedelspumpen från Cult. Och när jag väl hade bestämmt mig för att verklien skaffa det, ja då hade butiken stängt. Man kan ju bli tokig, men då var det nån vänlig själ som var vänlig och berättade för mig att Duka börjat sälja Cult i vår stad, så i veckan tog jag tag även i den saken


Så nu är den Äntligen i min ägo. Jag är såå nöjd med den.

Igår handlade dagen i stort om trädgården. En syren blev ordentligt urklippt och rensas och ska så fort jag hittar lämplig belysning belysas underifrån. Har egentligen aldrig gillat den spec. mycket, men nu blev den faktiskt helt OK.

Även lite nytt i lådorna har det blivit.

Drog med mig hela familjen till skogen i går kväll för att hitta lite enris...



Och en stor ljung vid entren. Nu är det höst...

Sen måste jag bara visa vad jag fick av Sambons syskon m familjer när jag fyllde år.




Mycket snygga ljuslyktor som jag föll för direkt jag öppnade paketet...
Tänk att det kunde veta att jag ÄLSKAR svart och vitt.

Kram på er

Kommentarer

  • Annah säger:

    Oj så mycket fina och härliga bilder. Har jag missat TV-programmet eller kommer det att sändas framöver? Att man får så fina muggar då man lämnar blod.....man blir ju lite sugen, det är ju värt:) som barnen säger!

    Ha en skön helg!

    Kram Annah

    2008-10-10 | 22:02:50
    Bloggadress: http://ljuvligahem.blogg.se/
  • anneli säger:

    Vilken fin sänglampa skulle kunna tänka mig en sådan till sonen. Visst är det roligare att diska nu med både nytt diskställ och pump.

    Ha en bra helg.

    2008-10-11 | 17:44:34
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se/
  • Malin Inspiration & design säger:

    Vilka inspirerande bilder! Coolt med en egen scen! :)

    Jag fastnade också för ungdomsrummet som Johny gjorde i Äntligen hemma. Tänkte göra ett inlägg om det. :)

    Vilken fin mjölktunna ni har!



    Kram!

    2008-10-11 | 22:28:04
    Bloggadress: http://inspirationsdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här: