ANNIEBO

Angenämt Problem

Kategori: Vardagsrum

Jag har ett litet, men ack så angenämt problem att ta i tu med...
Ovanför skåpen jag målat svarta satt det förut 3 matchande 4-kantiga skåp.
 
Men nu när vi målade om bestämmde vi att de inte skulle få vara kvar längre och nu är alltså frågan
Vad ska sitta där nu ????

Jag skulle lätt kunna sätta något där som har med värmeljus att göra, men ett rum kan väl inte bara handla om ljus, eller?
Men så har jag oxå haft en tanke på att sätta nån variant av tygtavla där och skulle med glädje använda det här tyget


Staden...men det känns som om så många har det redan...

Nån som har nått annat snyggt tyg som skulle passa in ?

Kommentarer

  • Designtjejen säger:

    Jag gillade faktiskt den.. tycker den är jätte snygg! :-)

    2008-11-02 | 19:47:26
    Bloggadress: http://designtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: